Czym są i jak wygląda generowanie leadów na LinkedIn?

Rozalia Szewczyk 2022-10-11 0 komentarzy
Czym są i jak wygląda generowanie leadów na LinkedIn?

Teoretycznie pod to słowo da się podstawić inny termin, funkcjonujący w biznesie – konsument. Jednak stawianie znaku równości między oboma terminami byłoby poważnym niedomówieniem. Sales leads bowiem to zarówno firma, jak i osoba indywidualna, potencjalnie zainteresowana ofertą danej działalności, co wysnuwa się na podstawie danych, pozostawionych np. w wypełnionym na stronie internetowej formularzu.

Istnieją różne sposoby na pozyskiwanie klientów w sieci. Jednym z najskuteczniejszych zaś jest generowanie leadów na LinkedIn. To szeroka baza użytkowników, pozwalająca znaleźć osoby pasujące do profilu przedstawicieli grupy docelowej. Aby jednak skutecznie pozyskiwać z niej konsumentów, trzeba m.in.:

  • określić ich profil,
  • zaproponować coś w zamian za dane kontaktowe (np. e-book z poradami),
  • zachęcić klientów do określonego działania,
  • w końcu – wykorzystać pozyskane informacje, by zwiększyć ruch i jego konwersję np. w sklepie internetowym.

Konieczne będzie także obranie odpowiedniej strategii. Może się ona opierać np. na publikacji treści w serwisie, w tym m.in. postów na swoim profilu i artykułów, osobistym kontakcie z użytkownikami, pasującymi do konkretnego profilu lub przez sponsorowany content, czyli reklamy.

Samodzielne wykonanie tego zadania nie należy do łatwych. Dlatego warto postawić na współpracę z profesjonalistami, którzy się w tym specjalizują. Już teraz zajrzyj na CleverAgency.pl. Firma ta pomaga w pozyskiwaniu wartościowych klientów i zwiększaniu sprzedaży czy zainteresowania usługami .

Wpis okazał się przydatny? Zostaw komentarz!